Arkisto: Etusivu

FINAALIN FANIBUSSITIEDOTE 2.

Kampparit järjestää lauantain 10.3. Bandyliigafinaaliin Lappeenrantaan tarvittavan määrän fanibusseja.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautumisia otetaan vastaan sähköpostilla osoitteeseen lauri@tikanoja.com

LÄHTÖ ja PALUU

Bussit lähtevät kello 16.00 Marskin patsaan takaa torin laidalta Maaherrankadulta. Lappeenrannan Kisapuistoon ajetaan suoraan, pysähtymättä matkalla. Arvioitu saapuminen Kisapuistoon on noin 17.45.

Yksi busseista ottaa Ristiinasta mukaan lähtevät fanit kyytiin bussipysäkiltä Ristiinan risteyksestä.

Paluumatkalle Kisapuistosta lähdetään viimeistään 30 minuuttia ottelun päättymisen jälkeen!

BUSSIMATKAN HINTA

Bussimatka maksaa 10 euroa/henkilö. Maksu kerätään bussissa mieluiten tasarahana.

OTTELULIPUT

Finaalitapahtuman pääsylipun hinta on 15 euroa,  lapset alle 16 vuotta, eläkeläiset ja opiskelijat maksavat 10 euroa.

LIPPUJA MYYNNISSÄ MYÖS BUSSISSA!

Lisäyksenä aiempaan tietoon, saimme erän lippuja myyntiin ja pääsylipun voi ostaa myös bussista! Pyydämme varaamaan tasarahan myös pääsylippuja varten, kiitos!

Lipun voi ostaa myös netissä, osoitteesta Lippu.fi tai halutessaan Kisapuiston portilta, mutta jonot saattavat olla pitkät.

”PERHEBUSSI”

Lapsiperheet, ja ne jotka tahtovat matkustaa rauhallisemmassa fanitunnelmassa, sijoitetaan perhebussiin. Voit esittää ilmoittautumisen yhteydessä toiveesi!

Lähdetään isolla porukalla kannustamaan Kampparit mestariksi!

Kampparit P11 nautiskeli lopputurnauksessa

05.03.2018 | Etusivu, Juniorit, Yleinen

Kampparit osallistui P11-ikäluokan SM-lopputurnaukseen Lappeenrannan Kisapuistossa 3.-4.3.2018. Matkassa oltiin yhtenä joukkueena kahdella peliryhmällä, Mustalla ja Valkoisella. Veiterän onnistuneet järjestelyt ja aurinkoinen talvisää tarjosivat pelaajille ja taustajoukoille loistavat turnauspuitteet. 

Valkoisella joukkueella oli lauantaina ohjelmassa kolme ottelua. Vastaan tulivat LRK, WP-35 ja Botnia Valkoinen. Varsinaisia tulostavoitteita ei ollut asetettu vaan joka peliin lähdettiin tekemään parhaansa ja harjoittelemaan sovittuja pelillisiä asioita kuten joukkuepuolustusta ja pelinrakentelua. Molemmilla osa-alueilla tapahtui turnauksen aikana selvää edistystä ja varsinkin viimeisissä peleissä nähtiin monta hienoa vastahyökkäystä hyvän puolustamisen tuloksena.

Valmentajien silmää ilahdutti myös tiivis joukkuehenki ja kannustaminen. Poikien pilke silmäkulmassa ja iloisuus tarttui varmasti kaikkiin paikallaolijoihin. Jokainen teki parhaansa ja onnistumisia kertyi kaikille. Tämän ikäisillä pojilla kehitys voi lyhyessäkin ajassa olla huimaa, jopa yksittäisen turnauksen sisällä. Tuloksellisesti LRK oli ansaitusti 7-1 parempi. WP:n kanssa pelattiin tasainen peli, joka päättyi lopulta varkautelaisten niukkaan 4-2 voittoon. Iltapelissä joukkue osoitti loistavaa venymiskykyä ja taistelutahtoa voittamalla Botnian 3-2. Sunnuntai aamuna väännettiin tiukka peli Narukerän kanssa sijoista 9-10. Narukerä oli niukasti 4-2 parempi, mutta Kampparit pitivät pelin jännänä aina loppuminuuteille asti ja jokainen pelimies voi olla ylpeä panoksestaan.

Musta esitti turnauksessa kauden parasta peliään

Mustassa joukkueessa oli tässä turnauksessa pääosin jo hieman ”kokeneempia” pelimiehen alkuja ja useimmat osallistuivatkin jo kolmanteen P11 lopputurnaukseensa, kaksi vuotta sitten oltiin pinkkejä, viime vuonna valkoisia ja nyt mustia. Poikien peli-ilme oli turnauksen alusta asti päättäväinen ja keskittyminen hyvällä tasolla. Sovitut ja harjoitellut peliasiat toteutuivat hienosti ja katsomosta saatujen kommenttienkin perusteella kentällä oli yhtenäinen joukkue.

Ensimmäisessä pelissä, jossa tekemisessä näkyi vielä alkujännitystä, vastaan tuli OLS, joka tarjosi alusta loppuun kovan vastuksen, eivätkä loppulukemat 5-1 Kamppareille välttämättä kerro koko totuutta pelistä. Toisessa pelissä kaatui Narukerä 8-2. Lauantain viimeisessä pelissä pelattiin pääsystä välieriin ja vastaan luisteli JPS Punainen. Musta vei ottelun 9-0 esittäen kauden parasta peliään. Tiivis joukkuepuolustus ja muutaman oikea-aikaisen syötön sisältäneet hyökkäyskuviot olivat tällä kertaa jyväskyläläisille liikaa.

Aamulla välierässä vastaan luisteli pääosin helsinkiläisistä kiekkopojista koottu Botnia Sininen. Botnian luisteluvoima yllätti aluksi Kampparipojat ja pelin alku oli kaikin puolin hermostunutta. Vastaavaa ei oltu vielä tällä kaudella kohdattu. Pelin edetessä jännitys vähitellen kaikkosi ja nähtiinkin todellinen taistelupeli, jonka ratkaisu syntyi vasta pelin viimeisellä minuutilla, kun Kampparit siirtyi 5-4 johtoon, joka piti pelin loppuun asti.

Finaaliin pääsyn myötä pahin jännitys oli jo tipotiessään ja pojat pystyivät aidosti nauttimaan finaalitunnelmasta ja rakkaan ”vihollisen” Veiterän kohtaamisesta. Finaali oli tasainen, hyvätasoinen jääpallo-ottelu, jossa Kampparit vei peliä, mutta Veiterä piti hyvillä erikoistilanteillaan ja vastahyökkäyksillä pelin jännittävänä. Kun tuomari vihelsi pilliin pelin loppumisen merkiksi, olivat lukemat Kamppareille 5-2 ja voitonjuhlat valmiit alkamaan.

 

Kokonaisuudessaan turnaus oli meille erittäin onnistunut. Tästä kuuluu tietenkin puitteiden osalta iso kiitos Veiterälle ja sen turnausorganisaatiolle, hienoa työtä. Suurin yksittäinen tekijä onnistumisemme takana oli kuitenkin upea 21 pelurin joukkueemme. Kaikki pojat olivat matkassa iloisella tsemppimielellä ja toinen toisiaan kannustaen saivat peli-ilon tuntumaan katsomon lehtereille asti. Pelillisesti ja lajitaitojen osalta turnaus osoitti, että olemme oikealla tiellä. Matka on pitkä, mutta joukkueemme jokaisella pelurilla on tulevina vuosina edellytykset mennä lajissa pitkälle, jos vain intoa ja rakkautta lajiin riittää. Kiitos myös mukana olleelle Kamppari-yhteisölle, jonka tuki ja apu meille toimijoille oli taas kerran korvaamatonta.

Lopputurnausterveisin,

Tero, Jonttu, Hanna ja Mertsi    

Fanibussit 10.3. FINAALI Lappeenranta – varaa paikkasi!

02.03.2018 | Bandyliiga, Etusivu, Yleinen

Mikkelin Kampparit järjestää tarvittavan määrän fanibusseja Lappeenrannassa lauantaina 10.3. kello 19.00 pelattavaan Bandyliigan finaaliin Veiterä-Kampparit. Varaa paikkasi sähköpostitse!

Edestakaisen matkan hinta 10 euroa ei sisällä sisäänpääsyä otteluun. Pääsyliput 15€ /10€ opiskelijat, eläkeläiset ja lapset alle 16 vuotta, netistä Lippu.fi tai Kisapuiston portilta.

 

Kamppari-naiset upeasti SM-pronssille!

25.02.2018 | Etusivu, Naiset, Yleinen

Kamppareiden naisjoukkueen kausi päättyi mitaliin! Kampparien naisjoukkue pelasi tänään Lappeenrannan SM-lopputurnauksessa HIFK:n kanssa pronssiottelussa. Kampparit väänsi pronssitaistosta upean 6-3 voiton.

Kamppareiden maaleista vastasivat pronssipelin parhaana palkittu Alisa Vainio neljästi ja kerran osuivat Katja Ahonen ja Piia Niemi.

Kampparivalmentaja Topi Rytkönen kiitteli koko hienosti tsempannutta joukkuettaan.

Mikkelin Kampparit onnittelee lämpimästi koko pronssijoukkuettaan, sekä muita mitalisteja;  suomenmestariksi jälleen pelannutta WiSu:a sekä hopeajoukkue-Akillesta!

Teksti: Lauri Tikanoja
Kuva: Alisa Vainion äiti🤗