Arkisto: Bandyliiga
eroakiireesta.fi RAPORTTI: Kampparit taipui Oulussa OLS:lle
eroakiireesta.fi RAPORTTI
OLS – Kampparit 6-4 (2-2n)
Kampparit taipui Oulussa OLS:lle
Kampparit matkusti lauantaina Ouluun ja Mustien terävyyden jäätyä bussiin, nappasi kotijoukkue lopulta täyden pistepotin terävän loppukirinsä ansiosta.
Ensimmäisellä jaksolla Kamppareilla oli paikkansa ja paljon mainiota tekopaikkoja karata pelissä johtoon, mutta Pertti Virtanen oululaisten maalissa oli loistava. Ensimmäinen jakso päättyi kuitenkin tasanumeroihin 2-2. Molemmat Kampparimaalit teki tänään hattutempun viimeistellyt Karo Liimatainen.
Karon komea hattutemppu ei valitettavasti riittänyt voittoon tänään
Heti toisen jakson alkuun Liimatainen vei kolmannella maalillaan Mustat maalin johtoon (2-3). Kamppareilla oli jakson alkupuolella peli hyvin hallussa ja mahdollisuudet ratkaista peli, mutta terävyys puuttui ja Oulu väänsi rinnalle ja 4-3 johtoon Eemi Dolkin ja Niklas Valtasen toimesta. Janne Hauska toi vielä 86. peliminuutilla Kampparit tasoihin.
Pelin viimeisillä minuuteilla OLS onnistui vielä Valtasen ja Saku Hartikaisen maaleilla viemään keltapaidat 6-4 voittoon.
Kampparivalmentaja Olli Manninen harmitteli loppuvihellyksen jälkeen päivän peliä;
”Oltiin tänään vähän pehmeitä, eikä oikein saatu parasta irti. Meillä oli pariin otteeseen hyvät jaksomme, mutta sitten kuitenkin annettiin peli oululaisille. Tosin täytyy rehellisyyden nimissä onnitella OLS:aa hyvästä pelistä ja voitosta ja kyllähän Pertti Virtanen oli tänään maalissa mainio ja Eemi Dolk ja Saku Hartikainen hyviä pelimiehiä. OLS on tällä kaudella tuntuvasti edellistä kautta parempi”
Sarjaohjelmassa Kamppareilla on ensi viikonloppuna kaksi kotiottelua, perjantaina WP35 ja sunnuntaina Narukerä.
Mikkelin Kampparit toivottaa kaikille Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Teksti: Lauri Tikanoja
eroakiireesta.fi ENNAKKO: Kampparit lauantaina Ouluun
Ennakko: OLS-Kampparit, 5.12. Oulun Raksilassa
Kampparit matkaa lauantaina Ouluun OLS:n vieraaksi
BANDYLIIGA JATKUU ILMAN YLEISÖÄ
Jääpalloliitto päätti torstaina, että Bandyliigaa pyritään jatkamaan sarjaohjelman mukaisesti, mutta vahvasti koronan ehdoilla. Mikäli koronaohjeistus ei tule muuttumaan, tullaan joulukuun pelit pelaamaan tyhjille katsomoille. Korona-epidemian leviäminen ja valtakunnalliset sekä alueelliset suositukset saattavat tosin vielä sekoittaa pakkaa.
KAMPPARIT MATKAA LAUANTAINA OULUUN
Päävalmentaja Antero Levänen kertoi, että Oulun reissu on suunniteltu tarkasti;
”Päätös on tehty, että pelejä jatketaan ja sen mukaan nyt mennään, päivä ja peli kerrallaan. Nyt on katse lauantaissa, ja ensi viikosta ei voi varmasti tietää, kun koronan ja terveyden ehdoilla mennään
Oulun reissun suhteen kaikki mahdollinen on tehty ja tullaan tekemään niin että riskit olisi minimissä. Kampparit tekee lauantain reissun ilman yöpymisiä ja ylimääräisiä pysähdyksiä, bussimatkalla jaloitellaan pari kertaa paikoissa, missä ei ole ihmisiä. Paikan päällä pelataan peli ja hypätään takaisin bussiin. Kaikki päivän aikana tarvittava ruoka ja juoma pakataan bussiin Mikkelissä ja tottahan toki, bussista löytyy myös hyvä vessa!”
ODOTETTAVISSA TASAINEN KAMPPAILU LIIGAPISTEISTÄ
OLS on vapautunut tiistaina koronakaranteenista ja pelaa vasta kauden toisen ottelunsa. Ensimmäisessä pelissään se pisti hyvin hanttiin hallitsevalle mestarille, Akillekselle. Suomen Cup’issa lokakuun lopulla Kampparit ja OLS pelasivat huipputasaisen ottelun, joka päättyi Kamppareiden niukkaan voittoon, vaikka toisinkin olisi voinut käydä.
Kampparit lähtee vierasotteluun lähes parhaalla porukallaan, ainoastaan Valtteri Hauska huilaa pelin alavartalovamman vuoksi.
OTTELU NÄHTÄVISSÄ SUORATOISTONA
Lauantain ottelu kuvataan ja se on katsottavissa maksua vastaan (5,90€) suoratoistona OLS:n Solidsport-kanavalla
Kuva: Kampparit/arkisto, teksti: Lauri Tikanoja
Kampparit Botniaa vahvempi kotikentällä
eroakiireesta.fi – Otteluraportti
Kampparit – Botnia 9-2 (5-1)
Pääkaupunkiseudun hälyttävän koronatilanteen takia päivän Botnia-Kampparit-ottelu siirrettiin pelattavaksi Mikkeliin Kamppareiden kotiotteluna. Vastaavasti 17.1. Mikkeliin merkityn Kampparit-Botnia-pelin järjestää Botnia Oulunkylässä – mikäli korona vaan sen sallii.
Päivän ottelu käynnistyi hyvissä olosuhteissa ja eteni pääsääntöisesti kotijoukkueen hallitessa peliä. Botnian Niklas Johanssonin onnistuttua kulmamaalissa jo ennen ensimmäisen peliminuutin täyttymistä, oli ensimmäisen jakson tapahtumat pääsääntöisesti kentän toisessa päädyssä. Tomi Hauska ampui kulmasta tasoituksen 6. peliminuutilla ja Kimmo Huotelin vei Severi Noposen hyvästä esityöstä Mustat 2-1 johtoon. Tomi Hauska vapautti Iisakki Kaivola tekemään komean 3-1 maalin jo reilun vartin pelin jälkeen. Reilun puolen tunnin pelin jälkeen vei Tomi Hauska kotijoukkueen 4-1 johtoon ja jakson viimeisellä minuutilla oli Botnia aseeton Janne Hauskan kulmalyönnissä. Puoliajalle siirryttiin Kamppareiden 5-1 johtoasemassa.
Ottelun toisella jaksolla pelin tempo rauhoittui, mutta Kampparit hallitsi edelleen tapahtumia. Janne Hauska osui jakson alkupuolella kahdesti ja lisäsi Kamppari-johdon jo 7-1:een, kunnes Botnia kavensi Pekka Niskan kulmaosumalla numeroiksi 7-2. Iisakki Kaivola ja Elmeri Hämäläinen kaunistelivat Kamppareiden voittonumeroiksi 9-2.
Toisella jaksolla Botnialla oli useita hyviä tekopaikkoja rankkaria myöten, mutta Eetu Sviili oli maalissaan varma.
Kampparivalmentaja Antero Levänen oli kohtalaisen tyytyväinen omiensa suoritukseen ja siihen että peli saatiin pelattua uhkaavasta koronatilanteesta huolimatta. Tarkemman pelillisen analyysin sijaan Levänen pohti kuinka sarjaohjelma mahtanee pitää tulevina viikkoina. ”Mennäänhän nyt päivä kerrallaan ja katsotaan miten tilanne koronan osalta kehittyy. Siihenkin ajatukseen pitää toki varautua että otteluihin tulee jossakin vaiheessa taukoa. Joka tapauksessa pitää mennä terveys edellä”
Tuore Botnialuotsi Tomi Gröhn oli harmistunut omiensa esitykseen; ”Huono esitys meiltä. Ihan hirveä määrä harhasyöttöjä ja yrityskään ei ollut sitä mitä pitäisi. Meidän projekti on alkuvaiheessa ja parannettavaa on paljon. Onnittelut Kamppareille voitosta ja hyvästä pelistä”
Otteluisäntänä toimineen PRV-asennuksen palkintoraati valitsi joukkueidensa parhaina pelaajina Kamppareiden Janne Hauskan ja Botnian Juri Schreckin.
Kampparit jatkaa ensi lauantaina 5.12. vierasottelulla Oulussa. Seuraava kotiottelu Kampparit-WP35 pelataan Hänskissä perjantaina 11.12. kello 18.30 alkaen.
TULEVIEN OTTELUIDEN PÄÄSYLIPUT
Koronatilanteesta johtuen emme myy enää yksittäisiä pääsylippuja!
Toivomme yleisön tukevan seuraa ostamalla KAUSIKORTIN TARJOUSHINTAAN 40€! Kausikortteja on saatavilla nettikaupassa, kampparitoimistolla, Hänskin ottelutapahtumissa sekä Mikkelin Hockey Base-myymälässä.
Kausikortilla sisäänpääsy kaikkiin kuluvan kauden Bandyliigaotteluihin Hänskissä mukaanlukien mahdolliset pudotuspelit. (Mahdollisen mitaliottelun järjestää Suomen Jääpalloliitto ja niissä ei kausikortti ole voimassa)
Osta pääsyliput ja kausikortit tästä:

Teksti: Lauri Tikanoja
JPS vei pisteet Kamppareilta
Kampparit – JPS 2-4 (1-2)
Kampparit taipui kotonaan JPS:lle
Perjantai-illan liigakamppailu oli monivaiheinen ja vauhdikas peli.
Kamppareilla oli ensimmäisellä jaksolla paikkansa ja omat hyvät jaksonsa, mutta kokonaisuudessaan JPS oli hienoisesti niskan päällä. JPS meni Sampsa Purhosen osumalla jo pelin 8. minuutilla 0-1 johtoon, Kampparit tasoitti Iisakki Kaivolan toimesta 20. peliminuutilla, mutta vain minuuttia myöhemmin Lasse Tammilehto vei vieraat jälleen maalin johtoon. Puoliaikatilanne 1-2 vieraille.
Toisen jakson alkuun Kampparit tuli hyvin ja pelin 50.minuutilla hienon pelin pelannut ja hurjan määrän töitä tehnyt Kimmo Huotelin syötti Tomi Hauskan maalintekoon ja peli oli tasan. Pelin viimeisen puolituntisen JPS oli aktiivisempi ja vieraiden tultua kovaa, joutui Kampparit rikkomaan kolmen jäähyn verran. Voitto-osumaksi jäänyt 2-3 syntyi kyseenalaisesti JPS-pelaajan ronkittua pallon loistavan ottelun Kampparimaalissa pelanneen Jere Korhosen hanskoista. Loppunumeroiksi 2-4 viimeisteli Riku Hämäläinen rankkarista.
Otteluisäntä Hongan palkintoraati palkitsi kotijoukkueen parhaana pelaajana nuoren liberon, Topi Saukkosen. JPS:n parhaana palkittiin maalivahti Samuel Gerovoi.
Kampparit jatkaa ohjelmasta poiketen sunnuntaina kotonaan, koska Botnia-Kampparit-peli on siirretty pääkaupunkiseudun koronatilanteen vuoksi Mikkeliin.
Kampparit – Botnia, Hänskissä sunnuntaina 29.11. kello 17.00 – Ennakko ottelusta huomenna lauantaina!
Teksti: Lauri Tikanoja, kuva: Mari Ukkonen
eroakiireesta.fi ENNAKKO Kampparit-Botnia sunnuntaina 29.11. klo 17.00
eroakiireesta.fi- ENNAKKO
KAMPPARIT – BOTNIA Hänskissä sunnuntaina 29.11. kello 17.00
Kampparit jatkaa sarjaohjelman muutoksen takia huomenna sunnuntaina kotiottelulla. Pääkaupunkiseudun koronatilanteen johdosta huominen Helsingin ottelu siirretään pelattavaksi Mikkelissä ja vastaavasti Mikkeliin 17.11. merkitty Kampparit-Botnia pelataan Helsingissä, Botnia kotiotteluna- Tervetuloa Hänskiin Botnia!
Helsinkiläisjoukkue Botnia koostuu kokeneista liigapelaajista ja seuran hyvän juniorityön tuottamista nuorista. Tälle kaudelle Botnian valmennukseen ovat liittyneet kokeneet Tomi Gröhn ja Pera Koponen. Botnia avasi kautensa JPS:n vieraana ja koki Kamppareiden tapaan jyväskyläläisille tappion. Helsingin syksyn kurja jäätilanne hankaloittaa varmasti joukkueen pelaamista alkukaudesta.
Kampparit taipui perjantai-iltana niukasti JPS:lle, mutta valmentaja Antero Levänen ei ollut ottelun jälkeen kovin huolissaan omiensa esityksestä. Huomiseen otteluun Kampparit lähtee parantamaan joukkuepeliä ja hiomaan uudistuneen ryhmän kuvioita. Terveystilanne joukkueessa on tällä hetkellä hyvä.
Sunnuntaille on luvassa mainiota pelisäätä, myös yleisön kannalta; ennusteen mukaan lämpötila on niukasti pakkasen puolella ja sateita ei ole luvassa.
KORONAN EHDOILLA HÄNSKISSÄKIN, KÄYTÄTHÄN KASVOMASKIA!
Kampparit seuraa tarkasti koronatilannetta ja noudattaa kaikessa toiminnassa ottelutapahtumat mukaan lukien äärimmäistä varovaisuutta ja Jääpalloliiton sekä ESSOTEn ohjeistusta.
-Tulethan vain terveenä!
-Vältäthän kaikin mahdollisin tavoin lähikontakteja.
-Yleisön toivotaan käyttävän kasvomaskia katsomoissa sekä asioidessaan myyntipisteillä.
Ulkoilmassa ja Hänskissä ylipäätään on hyvä mahdollisuus pitää etäisyydet ja seurata turvallisesti otteluita.
Mahdollisiin kysymyksiin koronaan ja turvallisuusasioihin liittyen lisätietoa antaa turvallisuuspäällikkö Mikko Romo, puhelin 045 238 2568
PÄÄSYLIPUT
Kampparit toivoo mahdollisimman monen tukevan seuraa ja hankkimaan kausikortin hintaan 50€, kortteja myynnissä Hänskissä ottelutapahtumissa, Kamppari-toimistolla sekä Hockey Bace-myymälässä.
Koronatilanteen vuoksi toivomme, että yleisö ei ostaisi yksittäisiä pääsylippuja paikan päältä, vaan hankkisi ne ennakkoon netistä. voit ostaa pääsylippusi ilman lisäkuluja osoitteessa:
LIVE-STREAM NETISSÄ
Tämän ottelun, kuten kaikki tämän kauden kotiottelut voi seurata suorana YouTube- kanavalla Kari Nuolinko
Lämpimästi tervetuloa seuraamaan viihdyttävää liigakamppailua ja kannustamaan Kampparit voittoon!
KAMPPARIT – BOTNIA, Hänskissä sunnuntaina 29.11. klo 17.00
Teksti: Lauri Tikanoja







