Arkisto: Bandyliiga

Karo Liimatainen jatkaa Kamppareissa – pelaajasopimuksia koossa 15

12.05.2024 | Bandyliiga, Etusivu, Yleinen

Karo Liimatainen jatkaa Mustissa!

 

Karo Liimatainen jyväskyläläispuolustuksen puristuksessa. Kuva: Jukka Laitinen

 

Kampparit on solminut kuluneella viikolla tärkeän jatkosopimuksen Karo Liimataisen kanssa allekirjoitettua pelaajasopimuksen joka kattaa tulevan kauden.

 

22-vuotiaalla Karolla on Bandyliigakokemusta jo viiden kauden ajalta ja päättyneellä kaudella hänet palkittiin Kamppariedustuksen parhaana pelaajana. Tehopisteitä 17 pelatussa liigapelissä syntyi 11 (6+5)

 

Kamppareilla on tällä hetkellä tehtynä 15 (2+13) pelaajasopimusta ja  treeni-/tarkkailuryhmissä on mukana pitkälti toistakymmentä pelaajaa.

 

Treenit käynnistyivät huhtikuun alkupuolella. Harjoitushallin jäällä kurvailla kahdesti viikossa ja lisäksi viikko-ohjelmaan luuluuyhteisiä kuivatreeniä sekä yksilökohtaista fysiikan kehittämistä.

 

Uusista pelaajasopimuksista kerromme heti kun nimiä on paperissa!

 

Sopimuspelaajat 12.5.2024

Sviili Eetu, MV 
Mikkola Sami 
Pulkkinen Mikko 
Liimatainen Karo 
Montonen Topi 
Tapio Kalle 
Tähtinen Touko 
Hämäläinen Joonatan 
Huotelin Simo 
Korhonen Iivo, MV 
Immonen Jere 
Kumela Viljami 
Tapio Paavo 
Kokko Oskari 
Järvinen Jaakko 

 

Valmennus 2024/25

Olli Manninen – Alpo Kaartinen – Joonas Janhunen – Tuula Sviili

 

Kuvat: Jukka Laitinen

Kampparit Golf 12.7.2024 – Tervetuloa!

04.05.2024 | Bandyliiga, Etusivu, Yleinen

 

Perinteinen Kampparit Golf-kisa järjestetään 12.7.2024 Mikkelissä – Tervetuloa!

 

 

Seuraväen ja kaikkien Kampparihenkisten tämän vuoden Kampparit Golf pelataan perjantaina 12.7. Mikkelin Golfin (MG) kentällä.

 

  • Pelimuotona on 18 reiän Scramble 3-henkisin joukkuein.
  • Kilpailumaksu on 35 euroa/osallistuja (MG:n pelikausimaksun maksaneille 20 euroa)
  • Ilmoittautumiset keskiviikkoon 10.7. mennessä MG:n caddiemasterille +358 15 151 759, caddiemaster@mikkelingolf.fi. Toimi nopeasti, mukaan mahtuu rajoitettu määrä joukkueita.
  • Kisa käynnistyy kello 14.00 yhteislähtönä.

 

Tervetuloa mukaan!

Kampparit/MG

Olli Manninen jatkaa päävalmentajana

24.04.2024 | Bandyliiga, Etusivu, Yleinen

Kamppariedustus jatkaa ”Ola” Mannisen komennossa

 

Päävalmentaja Olli Manninen tähtäilee tulevaan kauteen hyvillä mielin

 

Kamppareita viime kaudet valmentanut Olli Manninen jatkaa päävalmentajana. Jatkosopimus on mallia 1+1

 

Muodostettuun valmennusryhmään ”Ola” on saanut mukaansa Alpo Kaartisen ja Joonas Janhusen, joilla molemmilla on pitkä ja komea pelaajauraura. Kaartinen on ollut mukana edustuksen valmennusryhmässä aiemminkin. Tuula Sviili jatkaa joukkueen fysiikkavalmentajana.

 

Olli Manninen saa kokoon mieluisan valmennustiimin 

 

”On upeaa lähteä jatkamaan tällä valmennusporukalla. Hienoa että saatiin Alpo ja Joonas mukaan. Tunnen molemmat herrat pitkältä ajalta valmennettuani heitä vuosia. Molempia olen aina arvostanut kovasti pelaajina ja tiedän vuosien varrella käytyjen monien keskustelujen pohjalta miten he ajattelevat pelistä. Molemmilla on hieno kyky ohjata ja neuvoa yksittäisiä pelaajia ja se on meidän junioripitoisen joukkueen ja sen pelaajien kannalta ensiarvoisen tärkeää”

 

Olli Manninen vastaa käynnissä olevan kevätkauden jäätreeneistä. Kaartinen ja Janhunen liittyvät mukaan elokuussa. Nuoren joukkueen kesätreenin painopiste on  vahvasti fyysisessä harjoittelussa, fysiikkavalmentajana jatkava Tuula Sviili vastaa kuivatreeneistä ja hän on tehnyt pelaajille myös henkilökohtaiset ohjelmat.

 

Toiminnanjohtaja Jarkko Vahvaselkä on iloinen valmentajakuvion ratkettua

”Tämä oli erittäin tervetullut ratkaisu. Olli Manninen on tehnyt upeaa valmennustyötä vuosikausia ja on vienyt rajusti nuorentunutta edustusjoukkuetta yhdessä kaudessa huimasti eteen päin. Toivotamme myös Alpon ja Joonaksen lämpimästi mukaan valmennustiimiin! Tuulan mukana olo on varsinkin nuorten pelaajien kehittämisessä korvaamaton apu. Joukkueenjohtajana jatkaa Joonas Immonen.

Nyt kun valmentaja-asia on saatu maaliin, voimme jatkaa yhteistoimin valmennuksen kanssa joukkueen rakentamista. Pelaajasopimuksia on kasassa tusinan verran ja uusia sopimuksia tullaan tekemään lähiviikkoina.

Uusista pelaajasopimuksista ja huoltopuolella tapahtuvista muutoksista kerromme lähiaikoina”

 

Teksti Lauri Tikanoja, kuva Jukka Laitinen

 

 

 

 

 

Jaakko Järvinen palaa Kamppareihin

11.04.2024 | Bandyliiga, Etusivu, Yleinen

Jaakko Järvinen palaa Kampparipaitaan!

 

 

Kampparit ja Jaakko Järvinen ovat tänään solmineet 1+1+1-vuotisen pelaajasopimuksen.

 

Jaakko Järvinen on kesäkuussa 20 vuotta täyttävä Kampparikasvatti, joka suoritti asepalveluksen Helsingissä ja pelasi päättyneen kauden Helsingissä Botnian riveissä.

 

Kovalyöntinen puolustuspelaaja pelasi Botniassa hyvän kauden tykittäen myös neljä maalia. Botnia eteni pudotuspeleihin ja sai pronssia, vaikka pronssipeli jäi Jyväskylän jääongelmien vuoksi pelaamatta.

 

Järvinen on nuoresta iästään huolimatta pelannut Bandyliigaa jo useamman kauden. Kamppareiden ja Botnian lisäksi Jaakko on esiintynyt WP35:n paidassa.

 

”Jaakko on erittäin tervetullut vahvistus nuoreen edustusjoukkueeseen” iloitsee toiminnanjohtaja Jarkko Vahvaselkä.

 

Tervetuloa takaisin Kampparipaitaan, Jaakko!

 

-LT-